Mi día

kom precis hem från malmö och nu ska jag till lund^^ var på en såå himla skön ansiktsbehandling och så fin min hy blev:o hehehe, rekomenderar: klassisk ansiktsbehandling på "Hud Institute" på HANSA Companiet i Malmö! Men jag kan ändå inte låta bli att skratta lite när det är sån tystnad med lugn havsmusik^^) hihi. Efter träffade jag mimmi lite för hon var i Malmö:D jag köpte joggingbyxor oxh tjocktröja på BIKBOK^^ Nu ska jag kolla busstider och sen ska jag dra iväg till Lund och träffa Elin coh Sara och jobba med turism arbetet så det ryker!

Söta Kommentarer!
Postat av: Attiii<3

Hahah, vill med på ansiktsbehandling :/=)



Ja, de byxorna är jättesköna^^<33

2009-10-30 @ 10:23:08
URL: http://har typ ingen (A)

Skriv din åsikt här:

Namn:
Stanna:)?

Din E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Din gulliga kommentar:

Trackback
RSS 2.0